mandag den 10. december 2018

Søhesten Sille

I november blev jeg tilmeldt Mayflowers hækleskole: Lær at hækle en søhest. Hækleskolen foregik i en lukket gruppe på facebook.

Der var lagt op til at man kunne lære at hækle gennem et 6 ugers forløb og ende med en søhest.

Jeg kan godt hækle og har kun lært meget lidt.

Ned langs ryggen på søhesten er en række bobler. Jeg har ikke før hæklet bobler før, så det var mit mål at lære.

Der er brugt hæklenål 2,5 mm. Jeg har brugt bomuld 8/4 fra KJ Strik.
Den lysegrønne er farve 18, boblerne er støvet rosa farve 24.

Sille måler ca. 21 cm i højden og vejer 33 g.

Jeg har ikke lavet nogle ændringer i opskriften. Søhesten kommer i gavekassen indtil videre.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry