lørdag den 29. december 2018

Hæklet ophæng

Min bror og jeg giver ikke længere hinanden julegaver.

Alligevel finder vi på en sjov gave hvert år. Det skal helst ikke koste noget.

Min "for sjov" gave var hæklet ophæng til hans juletræ. Planen var i første omgang kun hotdog og Cocio, men mine børn mente også han skulle have en fransk hotdog.


De er ca. 12 cm høje og vejer tilsammen 28 g.

Jeg har brugt hæklenål nr. 2,50 mm og rester af bomuld.

Opskriften er fra Linders Design.

Jeg har lavet etiketten på cacao´en lidt anderledes end opskriften

Jeg fik et par elefanter i papmache malet guld med rødt spir på ryggen. De er ikke kønne, bare for at irreterre min bror får de lov at stå fremme til næste gang han kommer på besøg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry