lørdag den 22. december 2018

Hæklet nytårsraket

Det var allerede i januar jeg hæklede nytårsraketterne.

Min mor får den ene i gave idag. De andre 3 beholder jeg selv.

Min mor er meget nysgerrig og læser med både her og på Instagram derfor har jeg ikke kunne vise dem frem tidligere.

Jeg havde lidt problemer med den første raket. Ikke fordi der er noget galt med opskriften. Der er tale om mine manglende hæklekundskaber. Jeg fandt en video på youtube som kunne hjælpe med 2 farvet hækling.

Raketterne er lavet i mørkeblå bomuldsgarn og noget guldfarvet garn. Det er rester og jeg har ikke label til garnerne mere.

Opskriften er lavet af Hæklet Kærlighed og ligger gratis på hendes hjemmeside.



Opskrift: Hæklet nytårsraket. Opskriften findes her
Garn: Mørkeblå bomuld og guld farvet garn
Pind: Hæklenår 3,00
Forbrug: 30 g for alle 4
Størrelse: One size 
Bemærkninger:  Instagram @hækletkaerlighed


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry