fredag den 21. december 2018

Hæklet mini nytårshat

Det var allerede i januar jeg hæklede de søde små nytårshatte.

Min mor får den ene i gave idag. De andre 3 beholder jeg selv.

Min mor er meget nysgerrig og læser med både her og på Instagram derfor har jeg ikke kunne vise dem frem tidligere.

Hattene er ca. 5 cm høje. De er lavet i mørkeblå bomuldsgarn og noget guldfarvet garn. Det er rester og jeg har ikke label til garnerne mere.

Opskriften er lavet af Hæklet Kærlighed og ligger gratis på hendes hjemmeside.




Opskrift: Hæklet mini nytårshat designet af Hæklet kærlighed
Garn: Mørkeblå bomuld og guld farvet garn
Pind: Hæklenår 3,00
Forbrug: 11 g for alle 4
Størrelse: ca. 5 cm høje 
Bemærkninger:  Instagram @hækletkaerlighed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry