søndag den 23. december 2018

Hatchback hat

Juleaften nærmer sig med hastige skridt. Håber I alle er klar til at nyde hellige dagene.

Jeg har strikket endnu en Hatchback Hat.

Jeg har lavet den en mønster rapport kortere end opskriften foreskriver.

Huen er til min mor. Jeg håber denne passer i både størrelse og stil

Billedet er taget fladt.




Fakta:
Opskrift: Hatchback af Stephen West
Garn: Sky fra Mayflover (18% nylon, 41% uld og 41% alpaca) 50g=ca. 150 m farve nr. 4 og
Sock 4 fra Hjertegarn (75% super wash uld og 25% polyamid) 50g = ca. 210 m farve nr. 0075.
Pind: 4,50 og 5,00 mm
Størrelse: one size voksen
Forbrug: 87 g
Bemærkninger: Jeg har strikket en mønsterrapport mindre. Huen er en gave til min mor.

1 kommentar:

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry