lørdag den 4. april 2020

Strik sammen hver for sig sjal # 2

Endelig er jeg blevet færdig med del 2 af mit sjal.

Du kan se billeder af det færdige sjal hos Annette Danielsen (@annettedstrik).

Jeg har ikke strikket vævestrik før, men det er ikke svært.

Det svære i denne del har været at læse opskriften. Jeg har undervejs lavet en del fejl for at pille op og lave nye fejl. Jeg tror det er lykkes at få delen færdig uden fejl.
 

Den lyse farve er Petit fra Cleo Garn. Farven hedder sølvræv. Den mørkeblå er Arwetta classic farve 144. Jeg strikke på pind 3,5.

Jeg har ingen ide om hvordan min strikkefasthed passer. Jeg laver aldrig strikkeprøver på sjaler.


Jeg har påskeferie nu, så jeg håber det kan give lidt ekstra strikketid. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry