mandag den 6. april 2020

Strik sammen hver for sig sjal # 3

Ferie er for mig lig med ekstra strikketid. Jeg holder, som det hele tiden har været planlagt ferie i disse dage.

Det er gået hurtigt med at blive færdig med del 3 af mit sjal.

Du kan se billeder af det færdige sjal hos Annette Danielsen (@annettedstrik).

Teknikken i del 3 har jeg ikke prøvet før. Det ligner halvpatent, men er det ikke. Jeg forstod ikke helt forklaring, som er i opskriften. På Youtube fandt jeg en video og så var det nemt.

Del 3 er hurtigt strikket og nu skal jeg i gang med del nr. 4



Den lyse farve er Petit fra Cleo Garn. Farven hedder sølvræv. Den mørkeblå er Arwetta classic farve 144. Jeg strikke på pind 3,5.

Jeg har ingen ide om hvordan min strikkefasthed passer. Jeg laver aldrig strikkeprøver på sjaler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry