søndag den 19. april 2020

Strik samme hver for sig sjal # 5

Det er blevet hverdag igen. Jeg har derfor ikke så meget strikketid.

Striksammenhverforsigsjalet vokser langsomt. Jeg har sprunget del 5 og 6 over og har nu strikket del 7

Jeg strikker i rester og har lige nu kun 2 farver. Jeg ville gerne have del 7 i den lyse blå.

De dele jeg har sprunget over bliver strikket senere.

Du kan se billeder af det færdige sjal hos Annette Danielsen (@annettedstrik).

Mønstret bliver kaldt Daisy stitch. Det er nemt at strikke omend en smule langsomligt. Mønstret er nemt at huske og det er nemt at følge med i hvor langt man er uden at kigge i opskriften.



Del 7 er ikke lukket af og derfor er jeg nødt til nu at strikke del 8

Min hverdag er igen vendt tilbage. Vi har plads nok på kontoret at de fleste af os kan møde på arbejde. Det er rart at være på kontoret i stedet for hjemme. Det var heldigvis ikke kun mig som havde savnet det.

Yngste hun skal stadig gå i skole hjemmefra. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry