søndag den 26. april 2020

Syet "vatrondeller"

Jeg har en del små stofrester liggende, som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til.

Jeg synes det er svært at finde på noget af bruge dem til. Det meste er jersey eller lignede typer af stof.

Jeg har set nogle sy "vatrondeller" af jersey rester. Jeg fandt i weekenden tid til at sy nogle.

Tiden vil vise om jeg skal lave flere eller om de ikke fungere for os.

Jeg håber pigerne kan logges til at prøve dem af.

Jeg har lavet 5 runde. De måler 7,5 cm i diameter. Jeg har lavet 7 firkantet. De måler 6,5 * 8,5 cm

Det er nemmest at sy de firkantet. Jeg har klippet 2 stykker stof og syet dem sammen vrang mod vrang på overlockeren.


Håber I alle har det godt derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry