fredag den 10. april 2020

Perler til fyrfadslys

Hvert år plejer jeg at lave en lille ting, som min mor får sammen med chokolade i sit påskeæg.

Selvom påskefrokosten er aflyst skal hun ikke snydes for påskeæg.

Min mor er isoleret, da hun er i risikogruppen. Hun har det svært så vi gør hvad vi kan for at holde humøret oppe.

Jeg har lavet en holder til fyrfadslys i perler. Jeg har lavet den, så den passer til elektriske fyrfadslys.

Mønstret på kaninen har jeg fundet på Pinterest. Det var også der jeg fandt ideen til at lave fyrfadsholderen.


Den vejer 8 g og er 3 cm høj

Jeg har brugt den teknik, som bliver kaldt peyotestitch.


Håber alle får en dejlig påske

God Påske

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Sen må bringe lykke som påskeæg :-)
    God påske!

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Thanks. It was used as a easter gift for my mom. I use the brickstitch techniq

      Slet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry