søndag den 22. september 2019

Flere Brick Stitch prøver

Jeg har lavet et par prøver mere i brick stitch. Alle prøverne er mindre end den første. Jeg har samtidig brugt en anden tråd.

Først den blå bare for lige at huske teknikken.

Dernæst den sorte. Det er ikke til at se på billedet, men der er brugt en anden teknik uden i siden end den teknik, som er brugt på den blå.
Teknikken er lidt sværere, men bliver meget pænere.

Sidste prøve er stjernen. Den blev mindre end jeg lige havde regnet med.
Jeg har øvet udtagninger på den.


Jeg er gået i gang med et par øreringe. Håber det lykkes.

1 kommentar:

  1. Øj, det er godt nok bitte-småt. Det kræver da fingersnilde!
    Øreringe lyder som en sød ide :-)

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry