torsdag den 31. december 2020

Godt nytår

Året 2020 er ved at rinde ud.

Sikke et år det har været. Der er sket mange ting, som jeg ikke var forberedt på. Heldigevis har der været flest af de gode dage, men vi har også fået vores andel af mindre gode ting.  

Jeg har brugt en masse tid på kreative sysler. Det er ikke blevet til så meget færdigt, men jeg har startet på mange ting og drømt om (og købt materialer til) mange forskellige projekter.  Jeg vil tage min kæmpe bunke af  UFOér med ind i det nye år.

Jeg skal bruge min nytårsaften i selskab med min mor. Det er blevet en tradition efter mine børn ikke længere holder nytår hjemme. Vi skal hygge, spise god mad (lækker menu købt færdig), se noget tv og jeg skal strikke. 

Jeg slår op til Sommerbobler af Stine Hoelgaard Johansen. Jeg har lavet strikkeprøve. Strikkefastheden passer ikke helt. Jeg ligger midt mellem 2 størrelser, så med lidt matematik fandt jeg frem til at strikke en størrelse lidt for stor med en strikkefasthed lidt for stram, så ender jeg med en trøje i størrelse mig.

Jeg skal strikke i Cotton Merino fra Knitting for Olive i farven Lilla elefant. Garnet har jeg fået i gave af mine tidligere kollegaer. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry