fredag den 25. december 2020

Glædelig jul

 Vores juledag foregår i pyjams mens vi laver lige det vi har lyst til.


Jeg har prøvet at strikke Karantænesjalet fra Fiftyfabulous

Første forsøg er pillet op. Jeg forstod ikke opskriften. 

Andet førsøg blev pillet op. Jeg prøvede at ændre i opskriften. Min juletrætte hjerne ville prøve at strikke frem og tilbage i stedet for rundt.

Tredje forsøg er nu også pillet op. Jeg har strikket en fejl i mønsteret.


Jeg sufer lige en tur på de sociale medier inden jeg gør et fjerde forsøg. 

Det skal nok lykkes på et tidspunkt.

Jeg har været heldig at få nogle håndarbejdsrelateret gaver. En fantas0isk bog med både teknikker og opskrifter. Min strikke kø blev pludselig meget længere. 
Gavekort til Stof og Stil fik jeg også. Hvad det skal bruges til er endnu uvist. 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry