lørdag den 15. august 2020

Klud med L

Jeg er igang med at lave nogle flere klude til ældstes flyttehjemmefra kasse.

Hun har selv for længe siden valgt garn. Mit ellers meget stilrene barn har valgt garn i alle mulige forskellige farver.

Denne her grå/sort meleret har jeg haft svært ved at finde et mønster til
Garnet er Mayflower Junior cotton 8 i farven 1514.

Mønstret har jeg fundet hos Kreaida. Jeg synes hendes klude er lidt små i det, så jeg har lavet flere masker i bredden og lidt flere rækker i højden.

Det kan være lidt svært at se, men der er et L i en kasse nede i venstre hjørne.

Klude måler 28 x 29 cm. Jeg har brugt hæklenål 3,00 mm. Den vejer 45 g.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry