mandag den 23. marts 2020

Strik sammen hver for sig sjal #1

Annette Danielsen (@annettedstrik) har på intragram en strik sammen hver for sig.

Det er et sjal i 7 - 8 dele. Sjalet bliver designet efterhånden, som delene udgives.   

Som altid er jeg bagud. Jeg arbejder fuldtid selvom jeg gør det hjemmefra.
Så strikketid har jeg ikke ekstra af.

Del nr. 1 er blevet færdig.
Den er strikket i Petit fra Cleo Garn. Farven hedder sølvræv. Jeg strikke på pind 3,5.

Jeg har ingen ide om hvordan min strikkefasthed passer. Jeg laver aldrig strikkeprøver på sjaler.



2 kommentarer:

  1. Jeg siger tak! Fordi du lagde dette opslag op blev jeg opmærksom på strik-sammen-hver-for-sig-initiative, så nu følger jeg med på Instagram :-) Jeg strikker ikke med, for det ser alt for avanceret ud for mig, men måske en gang i fremtiden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak. Håber du finder noget inspiration

      Slet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry