søndag den 15. marts 2020

Nye øreringe

Rundt omkring på de sociale medier vrimler det med billeder af strikkede og hæklede toiletpapirs ruller

Jeg så på både Pinterest og Facebook øreringe, som ligner toiletpapir.

Det lykkes ikke at finde en opskrift, så jeg har selv designet disse.

De er syet i Miyuki Delica 11/0 perler efter metoden Peyote sticth


Ligesom mange andre skal jeg arbejde hjemmefra de næste 14 dage. Vi har normalt ikke hjemmearbejdsplads. Jeg har indrettet min arbejdsplads på spisebordet i stuen.
Yngste, som går i gymnasiet, skal have fjernundervisning. Hun kan sidde på sit værelse eller i køkkenet.
Ældste ser vi tidligst d. 29. marts. Hun er i den kongelige livgarde. De passer godt på dronningen, derfor må hun ikke forlade kasernen, når hun har fri.

Håber tiltagene virker og vi snart kan komme tilbage til det normale liv.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry