søndag den 29. december 2019

Julekjole

Ligesom med juleøreringene, så måtte jeg også være ude i god tid med min julekjole. Den skulle være færdig inden firmajulefrokosten, som vi holdt i midten af november

Kjolen blev klippet tilbage i september, hvor jeg troede den skulle have været færdig. Det blev den bare ikke.

Den kom til at ligge og vente. Da først jeg fik gang i symaskinen gik det stærkt.

Mønstret har jeg brugt et par gange før. Det er Kjole med prinsessesnit nr. 73016 fra Stof og Stil

Stoffet er samme sted fra som mønstret. Jeg kan ikke huske hvad det er og lappen er smidt ud.
Det er en jersye - lidt kraftig.

Juleaften var kjolen på igen. Den er lige så fin til hverdag som til fest.


I marts måned startede jeg på løbetræning (et firmaprojekt for sjov) Selvom jeg ikke har tabt mig er det som om det hele er blevet en smule omfordelt. Enten skal jeg købe mønstret et nummer mindre eller også skal jeg finde et nyt ynglings sy mønster

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry