mandag den 2. december 2019

Julekalendere

Det er ved at være længe siden jeg sidst fik skrevet et indlæg.

November fløj afsted fuld af arrangementer og udflugter både i weekender og på hverdage.

Jeg har igen i år købt en julekalender til mig selv.
Denne gang var det fra hækleboksen. Der er en lille gave til hver dag frem til jul. Hver pose indeholder et hæklekit.


Mine søde børn har givet en the julekalender.



Jeg har lavet julekalender til min mor. I løbet af december viser jeg indholdet af de fleste pakker frem. Alle pakker er i en eller anden form hjemmelavet. Min mor har gættet de 2 med småkager i. (Hun leverer kagedåserne tilbage i januar med håbet om en opfyldning til næste jul)


Jeg håber min mor bliver glad for indholdet af pakkerne


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry