lørdag den 23. februar 2019

Strikkefest i Haslev 2019

I dag har jeg været til strikkefest i Haslev.


Festivalen er ikke særlig stor, men det er super hyggeligt. Det er forholdsvis små butikker, små garnproducenter og dem som farvergarn, der deltager.

Der er masser af siddepladser, så man kan sidde rundt omkring og strikke.

Der er også altid nogle gode workshops.


Jeg var på workshop med Paulette Adams i sjalskonstruktioner. Spændende emne. Min prøve skal skylles og spændes op enten som rund eller også som 8 kantet. 

Det er svært at deltage i sådan et arrangement uden at shoppe lidt. Jeg kan i hvert fald ikke.

Jeg fik køb 2 tasker. Den store er en projekt taske. Den lille er til alle de småting (maskemarkører, måleband, saks mv), som man ofte har med sig. 



Garnet skal bruges til et sjal 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry