torsdag den 14. februar 2019

Hjertebrikker

Glædelig valentinsdag til jer som fejre det. Vi fejre det ikke rigtigt. Et lille kort til pigerne og min mor er hvad det bliver til.

Jeg har efter længere tids pause fået færdig kniplet en hjertebrik.

Jeg har kniplet lidt på den, holdt pause og kniplet lidt igen på den.

Det kan tydelig ses at den ikke er jævn. Monteringen er jeg heller ikke rigtig tilfreds med.

Den er sendt med valentinskortet til min mor. Håber det er nået frem til hende.


Opskriften er designet af Anette Thomsen fra kniplekisten.
Jeg har brugt 20 par rød K80
Den vejer 1 g og måler 8 x 8 cm

2 kommentarer:

  1. Søde hjerter du har lavet- er sikker på de vækker glæder hos modtageren😊

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry