tirsdag den 1. januar 2019

Godt Nytår og velkommen til 2019

Godt nytår til jer alle. Håber I er kommet godt og sikkert ind i det nye år.

Jeg er spændt på hvad 2019 har at byde på. Jeg ved der kommer nogle til at ske nogle forandringer i vores liv. Jeg er bare ikke sikker på jeg er klar til dem.

I bund og grund ønsker jeg at 2019 kommer til at have flest af de gode hverdage og gode stunder.


Billedresultat for godt nytår 2019


Mit strikkeløfte for 2019 bliver en klud/håndklæde pr. måned eller 12 i alt i løbet af året.

Mine piger er ved at være flytte modne. Jeg håber og tror ikke det bliver i 2019 at nogen af dem flytter.

De er begge begyndt at samle sammen til når dagen kommer. Den ene ønsker sig hæklede klude og håndklæder. Den anden er mere til det strikkede.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry