onsdag den 25. april 2018

The Coziest Memory tæppe #2

I august sidste år (2017) startede jeg på the coziest memory tæppe.

Tæppet bliver lavet i rester af strømpegarn. Det er et evigheds projekt for jeg skal først strikke strømperne eller noget andet, før der kan blive en rest til tæppet.

Jeg har ændret lidt i planerne. Jeg har besluttet at der skal 2 firkanter af hver farve med i tæppe. Jeg er startet med 2,5 firkant.

I august startede jeg med grøn (den grønne markør) og endte med blå (den blå markør).

Den grå med farver stammer fra Resfeber sokkerne.
Den lyserøde/grønne stammer fra Warm Snug sokkerne. 
Den ensfarvet grønne og den ensfarvet grå stammer fra Grand Central socks, som jeg har strikket til min ældste datter.
Den sidste grå stammer fra The avenues sock som jeg har strikket til min yngste datter. Hæl og tå er den samme grønne farve som Grand Central strømperne er strikke i, så den farve har jeg ikke gentaget.


Alle ender på nær den øverste er hæftet.

Tæppet er lagt tilbage i kurven og kommer frem igen, når jeg har flere farver at strikke på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry