fredag den 20. april 2018

Minisok med kilehæl

Jeg har fået lavet en meget lille sok.

Strikkedesigneren Charlotte Kaae har fra næsten uge og 5 uger frem en strikkebootcamp med titlen Bliv en ørn til at strikke strømper.

På hendes facebook profil Bykaae og på bloggen kan man læse mere om strikkebootcampen.

Sokken er en forsmag på hvad man kan forvente af bootcampen. Jeg er tilmeldt og håber at blive lidt klogere og bedre til at strikke sokkker.

Jeg er blevet udfordret allerede. Sokken er strikket fra skaftet og ned. Hæltypen har jeg ikke prøvet før. Jeg kan ikke lide den måde tåen bliver lavet på. Køn er den ikke, men pyt det er en prøve




Opskrift: Mini sok med kilehæl af Charlotte Kaae
Garn: Rester af strømpegarn
Pind: 2,5 mm. 
Forbrug: 3 g
Størrelse: mini  
Bemærkninger: Jeg har ikke hæftet ender. Jeg har lavet knuder i stedet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry