fredag den 10. marts 2017

Jersey kjole

Min kjole er langt om længe blevet færdig.

Det er år siden jeg klippede den. Tror jeg syede den sammen sidste sommer.

Nu er den endelig lagt op og klar til brug.





Dengang jeg købte den havde jeg ingen gine. Mens den hænger på ginen synes jeg den har en dum længde. Ikke helt den kjolelængde jeg godt kan lide og alt for lang som bluse,

Men pyt. Det var mere end prøve og øvelse i brug af overlockeren end den skulle bruges. Planen har hele tiden været at denne var til hjemme brug.

Jeg har klippet en mere i noget andet stof. Ingen jeg syr den tager jeg af længden så det bliver en bluse i stedet for.

Opskrift: Kjole Stoff & Stil nr. 23080
Stof: Tynd jersey fra Stoff & Stil
Forbrug: 289 g 
Bemærkninger: 

1 kommentar:

  1. Hej
    Jeg er vild med din flotte kjole, virkelig flot hals du har fået syet.
    Mvh
    Helle

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry