lørdag den 18. marts 2017

Ice Drops

I orkis har jeg fået lavet et par Ice Drops.

Inde i midten er der en dekorations sten.

Den hvide/røde var den første jeg lavede. Den er lavet lige efter opskriften

Den gule/grønne har fået nogle ekstra knuder i kanten.

Hanken er ikke med i den oprindelige opskrift. Den har jeg fundet på en youtube video, hvor opskriften bliver gennemgået trin for trin. Skønt for mig som ikke er særlig god til at orkere.

Jeg kan bedre lide en hank med orkisknuder fremfor dem jeg har set som sætter et bånd på.

Hanken blev for kort på den hvide, fordi jeg var alt for utålmodig med at blive færdig.



Opskrift: Ice drops designet af Diane med bloggen Lacelovinlibrarian
Garn: nr. 20 i hvid og gul
Størrelse: Stenen er lige under 2 cm i diameter 
Forbrug: 10 g til sammen incl. sten
Bemærkninger: Jeg kommer helt sikkert til at lave flere

1 kommentar:

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry