fredag den 30. april 2021

The Coziest Memory tæppe

 For mange år siden startede jeg på The Coziest Memory tæppe.

Min plan var det skulle strikkes i rester af strømpegarn og lignende tykkelse garn.

De små rester skulle strikkes helt op. 

Desværre blev jeg ret hurtigt ked af mit tæppe. Prøvede i stedet med at 2 felter i hver farve.

Det fungere heller ikke for mig. Første bane nåede at blive 180 cm lang.


Efter en lang tænke pause har jeg nu besluttet at pille alle tæppet op. Jeg kommer aldrig til at blive tilfreds og de små rester bliver derfor ikke brugt.


Jeg har en plan for et nyt restetæppe. Så håber jeg det bliver bedre

1 kommentar:

  1. Lykke til med nytt teppe! Jeg har også planer, og her blir det oldemorruter!

    Ønsker deg fine mai-dager!

    Klem Ingunn

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry