søndag den 23. februar 2020

Maskemarkør

Jeg har gang i mange projekter. Det hele bliver færdigt på et tidspunkt, men det går ikke så stærkt.

Jeg har fået lavet 3 maskemarkører i brick stitch.

Mønstret har jeg selv tegnet.

Der er sat små karabin hager i, så de kan bruges til flere ting. De kan være heppemarkører og sidde i strikketøjet eller de kan sættes på en ring og bruges som markør på selve strikke pinden.

Det er nok det sidste de bliver brugt mest til.

De er ca. 2,5-30 cm lange

I dagens anledning vil jeg smutte i køkkenet og bage nogle fastelavnsboller.

2 kommentarer:

  1. Men åh, hvor er de fine! Jeg kendte ikke det 'brick stitch', men nu har jeg googlet det! Wow, alle muligheder der er. God idé med de maskemarkører!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Brick stitch er fuld af muligheder.

      Slet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry