onsdag den 19. september 2018

W.I.P uge 38

Jeg mangler monterings ånden. Håber snart han kommer forbi mig.
Jeg har 3 strik projekter liggende, som kun mangler at få hæftet ender og blive blokket.

Jeg strikker på mine strømper i toget til og fra arbejde. De mangler kun lidt på skaftet og ribkanten



Det går langsomt med min prøve i dobbelt strik. Hvis jeg ikke skulle bruge pinden blev jeg nok aldrig færdig.


Jeg har fundet endnu en UFO frem. Det er en halsedisse i neverkont/entrelac. Jeg har strikket den tidligere, men havde problemer med mængden af garn. Derfor besluttede jeg at købe mere garn og strikke en mere. 

Jeg havde lavet halvdelen af den hvide runde med de store rektangler. Desværre blev jeg nødt til at pille den op og strikke det igen. Strikkefastheden havde ændret sig og det kunne ses der hvor jeg fortsatte fra. Man kan ikke se at ribben og de små trekanter har en anden strikkefasthed. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry