onsdag den 5. september 2018

W. I. P uge 36

Selvom børnene er store kræve de lidt ekstra, når de er syge. Yngste teenager har igen fået halsbetændelse. Hun vil gerne hygges om, når jeg er hjemme fra arbejde. Strikketid bliver der ikke så meget af. Pyt. Man må nyde børnene mens de bor hjemme.

Jeg har strikket min halsedisse færdig. Den mangler at få hæftet ender og blive vasket.


Jeg har slået op til en ny. Den er hurtig at strikke og nem at have med i toget.


På sjalet har jeg næsten 600 masker. Hver omgang føles meget lang. Det går langsomt fremad. Der mangler efterhånden ikke mange omgange.


Jeg har fundet en ufo frem fra skabet. Den strikker jeg på når de lange omgangene på sjalet bliver for kedelige. Det er en strikkeprøve i dobbelt strik. Jeg var til en workshop med Vithard sidste efterår. Jeg har heldigvis fået skrevet en masse gode notaer ned, så det skal nok lykkes at få prøven færdig engang. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry