onsdag den 22. august 2018

W.I.P uge 34

I weekenden har vi været på årets familiecamping tur. Det er som altid rigtigt hyggeligt. Vi spiser, hygger, spiller og leger sammen. Det er blevet til lidt strikketid.

Strømperne til ældste har fået rib. Nu venter de afprøvning for at se om der skal mere rib til eller de skal lukkes af.



Halsedissen har jeg pillet op på. Jeg har strikket en del på den, men kanten i nakke blev ved med at rulle.


Hele det stykke som er strikket rundt er blevet op.


Jeg har nu strikket en ribkant på bagsiden og det har hjulpet så den ikke længere ruller. Jeg er noget tilbage til næsten samme sted som jeg var inden jeg pillede op



Sjalet har ikke fået meget opmærksomhed. Det har kun fået nogle få omgange.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry