torsdag den 26. juli 2018

VM-sjalet (Hareides Håb)

Mit VM-sjal også kaldet Hareides håb er blevet færdigt.

Opskriften er designet af Bente fra Geilsk i forbindelse med VM i fodbold.

Sammen med udgivelsen blev der også lavet en Facebookgruppe kaldet Os der strikker os igennem VM-fodbold 2018.

Som sædvanligt når jeg deltager i en KAL bliver jeg aldrig færdig inden deadlinen. Det gør mig ikke noget. Jeg har ikke så meget strikketid og strikker ofte på flere ting samtidig.

Mit sjal er ikke blevet helt så stort, som jeg godt kunne ønske mig det. Jeg har strikket af en rest garn jeg havde liggende. Sjalet kommer i gavekassen indtil videre.

Selve sjalet er nemt at strikke. Borten kræver at man følger mønstret hele tiden.



Opskrift: VM-sjalet Hareides håb
Garn:Hørgran fra Netto. 60% akryl, 25% bomuld, 15 % hør. 50 g = 170 m
Pind: 4,50
Forbrug:131 g
Størrelse: vingefang 154 cm, nakke ned 56 cm
Bemærkninger: Sjalet kommer i gavekassen

2 kommentarer:

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry