torsdag den 28. juli 2016

Perlebroderi

Dette kit har også ligget i mange år. Jeg har ikke lavet perlebroderi før og det blev købt for at prøve det af.

Jeg fandt en vejledning på nettet inden jeg gik i gang. Jeg forsøgte først med en halv kylling, hvor jeg blev meget klogere. Den pillede jeg op og gik i gang med hele mønstret.

Nu er det afprøvet. Det er ikke lige mig, så det bliver ikke prøvet mere.



Fakta:
Opskrift: Påskeblomst med kyllinger. Materiale sæt J.M. Perlen
Perler: 11/0 perler fra J.M. Perlen
Forbrug: 18 g perler
Størrelse: Almindelig kort størrelse
Bemærkninger: Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge den til så nu ligger den i gavekassen. 



Perlekassen er kommet i orden. Perlerne er sorteret og klar til brug. I kassen ligger perler, opskrifter og diverse tilbehør. Et enkelt kit er der desværre også tilbage. Opskriften er ikke i pakken, så det kan ikke blive lavet. Jeg har den et sted. Jeg kan bare ikke lige huske hvor.

Næste projekt er en strikket klud. Jeg trænger til at mærke mine strikkepinde igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry