fredag den 15. juli 2016

Jeg øver mig

Jeg øver mig og tester forskellige størrelser på perler.

Jeg har købt et online orkis kursus hos Crafty.com. Det er et begynder kursus på engelsk.
Om man kan lære at orkere ud fra det kursus tror jeg er svært, hvis man ikke har prøvet det før.

Men jeg kan orkere i forevejen så de første lektioner er bare set i gennem.
Jeg har lært noget. Jeg har lært at læse opskrifter på engelsk og uden diagram, lært at forstå deres forkortelser og orkere med perler.

Mit problem er at finde den rette farve og størrelse perler til det forskellige garn.

Ud af mine anstrengelser er kommet følgende 3 prøver. Den sidste gad jeg ikke lave færdig. Perlerne er alt for store.



Når den rigtige kombination af farver og perler er fundet skal det blive til øreringe.

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine! Glæder mig til at se når du får et par øreringe færdige :) kh Pia

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry