søndag den 17. januar 2021

Gå med lethed

På Instagram har Annette Danielsen sat gang i endnu et Corana-strik sammen projekt.

Projeket hedder #gåmedlethed.

Ideen er at man skal bruge sine rester i mohair til at strikke en trøje eller en cardigan. Der bliver brugt 8-10 forskellige farver i projektet.

Jeg har kun en gang strikket med mohair så jeg har kun en rest og kun i en farve.

Jeg har ikke lyst at købe garn til endnu et projekt som måske ikke bliver færdigt. Derfor gik jeg i mine gemmer. Her fandt jeg en cardigan, som jeg har startet for mange år siden. Den var stikket i 2 farvet patent i Brushed Alpaca Silk i lyserød og hvid.

Projektet er pillet op, Jubiii en UFO mindre. 

Jeg bruger 1 tråd og pind 5,00 til min Gåmedlethed.

Første del er færdig. 


Billedet er taget i går aftes, da det var mørkt. Jeg er gået i gang med del 2.

Jeg vil ikke love den bliver færdig, men jeg håber for den er lækker blød.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry