tirsdag den 14. juli 2020

Følgesvend

Jeg har endelig fået syet min første Følgesvend

Opskriften/mønstret har jeg købt på Instagram hos @handmadeby

Vejledningen er nem at følge. Der er plads til forbedringer. Jeg fik lavet et par småfejl undervejs.

Jeg skal helt sikkert sy flere. Det kniber bare med at mine rester er helt store nok. 

Jeg har brugt hvad jeg havde liggende. Yderstoffet er rester fra puder som jeg syede til min ældste for flere år siden. Jeg havde ingen læderstrop, så jeg fandt en rest af bånd jeg havde liggende. Den sorte snor, er fra en gammel sovepose.




3 kommentarer:

  1. Hvor er den lækker! Sådan en følgesvend bør jeg også overveje at lave :-)

    SvarSlet
  2. Tak. Jeg synes helt bestemt du skal lave en.

    SvarSlet
  3. Dejligt med en følgesvend,med plads til det der skal medbringes. Den er super fin og skønt, når man får brugt rester fra gemmerne til brugbare projekter.

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry