tirsdag den 12. maj 2020

Morsdags gave

Min mor får altid en morsdags gave, ikke altid på mors dag, men hun får en.
I år er ingen undtagelse selvom vi ikke kan være sammen.
Min bror sørgede for blomster og chokolade. Jeg sørgede for lidt strik.

Min mor ønsker sig mange af de ting jeg laver. Hun var meget klar i mælet om at hun ønskede sig et tørklæde mangen til det seneste jeg havde lavet til mig selv.

Opskriften hedder The Melinda Shawl, designet af Daviksta Design. Du kan finde opskriften gratis på Ravelry.

Garnet er Esther by Permin. Det består af 55 % uld og 45 % bomuld. Det løber 230 m på 50 g.
Farven er 883425. Den er valgt af min yngste.

Ligesom sidst har jeg ændret lidt i slutningen.i slutningen i forhold til opskriften. Ligesom sidst valgte jeg at slutte med hulmønster og med 5 rapporter, som jeg startede. Jeg har strikket på pind 3,50.

Tørklædet måler 160 cm i vingefang og 44 cm fra nakken og ned.


Jeg var også heldig morsdag. Pigerne servede morgenmad. De havde også købt blomster og chokolade

Mothersday gift for my mom. Pattern by Daviksta Design. The Melinda Shawl. It´s free on Ravelry
Yarn is Esther by Permin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry