onsdag den 1. januar 2020

Velkommen 2020

Godt nytår til jer alle.

Håber alle er kommet godt og sikkert ind i det nye år.

Jeg brugte eftermiddagen/aftenen på at se min datter arbejde. Hun er en af de gardere, som står og passer på dronningen. Selvom jeg ikke kan tale med hende, så var det skønt bare at se hende. Derudover har jeg hygget med min mor. Det er foregået stille og roligt med noget god mad og tv. Jeg har strikket alt det jeg havde lyst til. En nytårsaften lige efter mit hoved.

2020 bliver et år med forandringer mest for mine børn. Jeg er sikker på at året bliver fantastisk.



I stedet for nytårsforsæt eller nytårsønsker har jeg i år valgt et ord, som skal følge mig igennem 2020.
Et ord som jeg vil tage med ind i de mange store og små beslutninger som livet og hverdagen byder på.

Ideen har jeg fået hos curioushandmade. Hun er australsk strikdesigner og har en audiopodcast.

Jeg har valgt ordet MINDRE.

For mig kommer det til at betyde:
MINDRE indkøb af garn, stof og hobbyting
MINDRE UFOér når året er gået. (Jeg har ikke tal på hvor mange jeg har)
Bruge MINDRE penge generelt.
Have MINDRE ting. (Mit hjem trænger til en gennemgribende oprydning, vi har alt for mange ting)

Om det lykkes vil tiden vise, men jeg håber det.

Velkommen 2020. Håber du bliver et fantastisk bekendt skab


4 kommentarer:

  1. Godt nytår. Jeg er også i gang med at rydde ud herhjemme, og min plan er også at købe mindre i år. kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt nytår. Jeg er glad for jeg ikke er den eneste

      Slet
  2. Godt nytår!
    Mindre af det hele er et godt udgangspunkt, og måske det vil generere mere glæde og mentalt overskud?
    Kh. Bella

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt nytår. Jeg håber det kommer til at give overskud.

      Slet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry