søndag den 20. oktober 2019

En klud mere

Denne klud fandt jeg i en strikkekurv. Den har været færdig strikket længe. Den manglende bare at få hæftet ender.

Opskriften kan jeg ikke huske hvad hedder, men så vidt jeg husker er den fra bogen Karens Klude af Sisse Chytræus. Om der eventuelt skulle være nogle ændringer husker jeg ikke.

Kluden er strikket i Egyptian Cotton. Det er en 8/4 bomuldsgarn 100% organic iflg. labelen.
Garnet er fra Mayflower, 50 g = 170 m. Jeg har brugt farve nr. 2136

Der er brugt 33 g garn. Kluden måler ca. 26 x 24 cm.




Kluden skal i "flyttehjemmefra" kassen. Den ligger og venter til yngste skal flytte hjemmefra.
Hun har selv valgt farven på garnet.



I denne uge har jeg været blandt de heldige som har holdt efterårsferie. Yngste og jeg har været på Cypern sammen med min mor, min bror og hans familie. Min Ældste kunne desværre ikke få ferie.


Det har været en uge med sol, varme, badning og masser af cocktails. Min mor fyldte 70 i september og det var hendes ønske at vi skulle på ferie sammen for at fejre det.


Undervejs har jeg fået strikket og hæklet lidt, men ingen af delene har fået hæftet ender. Efterhånden som jeg får gjort tingene færdige skal I nok få lov at se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry