mandag den 29. oktober 2018

Hatchback hue

Da jeg så dette mønster af Stephen West vidste jeg bare, at den skulle på pindene hurtigt.

Problemet var så bare at jeg ikke havde nogen ledige pinde og jeg ikke havde nok garn.

Da huen først var på pinden, var den hurtig og nem at strikke.

Huen er strikket i 2 garn garntyper. Jeg har brugt Sky fra Mayflower og en strømpe garn.
De 2 garntyper er strikket sammen gennem hele projektet.
Sky garnet skulle have været brugt til et andet projekt, men det passede ikke ind. Havde jeg skulle købe garn til projektet havde jeg nok fundet en anden farve.

Jeg har fulgt opskriften. Hvis jeg laver den igen skal den være en mønster rapport kortere. Efter min mening bliver den lidt for stor.




Fakta:
Opskrift: Hatchback af Stephen West
Garn: Sky fra Mayflover (18% nylon, 41% uld og 41% alpaca) 50g=ca. 150 m farve nr. 4 og
Sock 4 fra Hjertegarn (75% super wash uld og 25% polyamid) 50g = ca. 210 m farve nr. 0075.
Pind: 4,50 og 5,00 mm
Størrelse: one size voksen
Forbrug: 115 g
Bemærkninger:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry