lørdag den 3. februar 2018

AOH messe

Den oprindelige plan for idag var et kniplekursus. Kurset blev desværre aflyst.

I stedet tog jeg til AOH messen i Rødovre. Jeg havde ellers i første omgang valgt messen fra, fordi programmet ikke lød særligt spændende og der var hellere ingen workshops som tiltalte mig.

Der var ikke noget rigtigt nyt eller spændende. Det har jeg købt kunne jeg ligeså godt have købt på nettet.  Alligevel fik jeg brugt nogle timer på messen.


Inden jeg tog hjemme fra havde jeg fundet min ønskeseddel frem. Jeg får sjældent gaver som indeholde garn eller tilbehør, så må jeg jo købe det selv.


Bomuldsgarnet skal blive til klude. Ikke lige nu men i løbet af sommeren håber jeg.

Et hæklekit til en notesbog, strømpegarn til det næste par strømper, påskeopskrifter til hækling, nye pinde til strømpestrikning, nye vejere, snoningspinde, maskemarkøre og bogen Sjaler Nordfra var de lækkerier jeg fik med hjem. 

Bortset fra bomuldsgarnet er resten fra min ønskeliste. 

Jeg glæder mig til at komme i gang. Men jeg må hellere lige lave de projekter færdige jeg er i gang med





2 kommentarer:

  1. Har ikke rigtig været på sådanne messer, men jeg er ret sikker på, at fristelserne ville være meget store og det samme ville mine indkøb. Du har da klaret det flot....turen mellem alle fristelserne :)

    SvarSlet
  2. Tak. Der er mange fristelser. Der er meget garn og stof.
    Det er svært ikke at købe en masse med hjem

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry