mandag den 1. januar 2018

Velkommen 2018

Velkommen til 2018.

De bedste nytårs ønsker til jer alle. Håber I får et godt og kreativt år.



Mine nytårsforsæt/nytårsønsker har i mange været temmelig ens. De samme ønsker om nedbringelse af lager og færdiggørelse af en masse ufoer.

I år vil jeg prøve noget nyt.

Mit nytårsforsæt skal være at få strikket nogle flere strømper. Drømmen er et par pr. måned, men nu får vi se.

Jeg har de tidligere år haft mere end et nytårsforsæt. I år vil jeg prøve kun at have 1 i håbet om bedre at kunne holde fokus.

Holde fokus er noget jeg har lidt svært ved. Jeg er meget proces orienteret. Når først jeg har været igennem en del af processen, går jeg videre til næste projekt. Mange af de ting jeg starter på ender derfor som UFOér. Håber det en dag lykkes mig at blive mere projekt orienteret så flere ting bliver helt færdige.

Om drømmen og de gode intentioner går i opfyldelse vil tiden vise. Drømme har man heldigvis lov til.

GODT NYTÅR




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry