mandag den 25. december 2017

Endnu en halsedisse

Jeg har også lavet en halsedisse/tørklæde til min nevø.

Jeg har lavet de samme ændringer, som var på den fra igår.

Jeg har lavet den i Hit Ta-too garn fra Mayflower. Jeg bruger sjældent acrylgarn, men dette garn har jeg fået i gave. Jeg ved min svigerinde vasker alt i maskine så det var en god mulighed for at bruge noget af garnet.




Opskrift: Brioche Bandana Cowl af  Lavanya Patricella  
Garn: Hit Ta-too fra Mayflower
Pind: 4,00 mm
Forbrug: 91 g
Størrelse: One size voksen
Bemærkninger:  Den grønne er farve 104. Den sorte er farve 13. Den er strikket i 2 farvet patent.


1 kommentar:

  1. Du er da en skrapsak til at strikke med 2 farver. Ser flot ud og jeg må vist prøve det af, hvis jeg kan finde ud af det. Jeg strikker heller ikke i akryl garn. Kan ikke li at have det i hænderne, men heldigvis kan det meste uldgarn nu tåle at komme i vaskemaskinen på uld-program.
    Tak for din julehilsen.
    Godt nytår til dig og dine

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry