mandag den 23. oktober 2017

Efterårsferien

I efterårsferien var vi på familie ferie på Tenerife.

Vi er en familie som gerne vil opleve en masse og samtidig have tid til at plaske rundt i poolen.

Det er ikke blevet til meget kreativt. Jeg havde mere travlt med familien end med strikketøjet.
Jeg havde pakket noget orkis og et par strømer.

Orkis fik jeg lavet lidt af i flyveren til og fra Tenerife.

Strømperne fik et par omgange morgen og aften. De var med mig næsten hele tiden, men blev i tasken.



Jeg er ikke særlig god til at spotte garn eller andre kreative ting. Det er derfor meget sjældent der kommer noget af det med hjem,

En af dagene stod jeg ventede i et supermarked på min svigerinde fandt jeg et par håndarbejdsblade.

Selvom jeg ikke kan et ord spansk kom de med hjem alligevel. Google kan sikkert hjælpe.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry