fredag den 25. august 2017

The Coziest Memory

The Coziest Memory er et tæppe strikket af strømpegarns rester.

Tæppet er designet af Kemper Wray. Opskriften er på engelsk, den er gratis og jeg har fundet den på Ravelry.

Det bliver et evigheds projekt for jeg er jo nødt til at strikke strømperne før jeg kan få en rest.

Om det nogensinde bliver færdigt vil tiden vise. Jeg har tidligere startet på tæpper, som aldrig er blevet færdigt og dele brugt til noget andet.

De første 2,5 firkant (multifarvet) er arwetta classic. Strømper strikket til mig.
De næste 2,5 firkant (mørk og lys grå ) er zauerball. Strømper med snoning til yngste teenager.



Tæppet får lov at ligge i en kurv indtil jeg har flere rester som kan bruges.

1 kommentar:

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry