onsdag den 28. december 2016

Mini adventskrans

Jeg ved godt at julen er slut. December blev bare ikke som planlagt. Jeg havde planlagt masser af tid til strik og hækling. Den tid blev optaget af arrangementer og andre ting der dukkede op efterhånden som december skred frem.

Den ene adventkrans beholder jeg selv. Den anden kommer i den tomme gavekasse.
Jeg har nemlig tømt gavekassen for alt som ikke er blevet brugt. Nogle af tingene har ligget i flere år.
Jeg har givet det til genbrug, så er der måske nogle andre som kan få glæde af det.




Opskrift: Gitte fra En kreativ verden har lavet opskriften
Garn: bomuld
Hæklenål: 2,50
Størrelse: 8 cm i diameter 
Forbrug: 20 g
Bemærkninger:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry