mandag den 31. oktober 2016

Halloween

Jeg fejre halloween. Det ved jeg ikke alle gør, men jeg elsker traditioner også selvom de ikke er danske.

Udenfor har 2 græskar stående. Ikke særlig kønne eller fint ud skåret til gengæld var de hyggelige at lave. Pigerne gider ikke, så i år har jeg selv lavet dem.




Pigerne får en choladeslikkepind og jeg får små chokolader.
I går var der flere børn forbi og sige"slik eller ballade". De fik ikke noget for halloween er først idag. Så jeg var bare hende den sure som sagde: "det er først i morgen". Der er chokolade klar til dem som kommer forbi idag.


Håber I alle for en uhyggelig god halloween

1 kommentar:

  1. Jeg elsker også traditioner også ikke danske :-)
    Fik du så nogen børn forbi på dagen?
    Hos mig kom der rigtig mange i år, det var bare en skøn oplevelse.

    Rigtig god weekend ønskes:-)

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry