søndag den 5. juni 2016

Indkøb

Lidt indkøb blev det også til i går.

Jeg havde hjemmefra tænkt over hvad jeg manglende og synes jeg havde behov for uden at lave en specifik liste. En del af oplevelsen for mig er også at se hvad der nyt eller opdage noget man ikke tidligere har været opmærksom på.
  
Planen var garn til knipling, stivelse og opskrifter på småprojekter. Til orkis var planen picomåler, hæklenåle og opskrifter.


Jeg har holdt mig til planen. Til knipling: nye opskrifter, garn, stivelse og pinde med årstal/sted på.


Til orkis blev det til opskrifter (den ene bog er helt ny), hæklenåle, picomåler og flere skytter.



Nogle af delene er kommet i brug allerede. 



3 kommentarer:

  1. Ahh, jeg aner startskuddet til julen .... så kan jeg også godt gå i gang :-)

    SvarSlet
  2. Du nævner stivelse - men hvad er det egentligt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke hvad der er i. Det står der ikke noget om på flasken. Det bliver brugt til at stive kniplinger. De øvrige metoder til stivelse jeg kender sætter sig i hullerne. Dette kan bruges direkte på plade eller bræt.

      Slet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry