mandag den 16. maj 2016

Navne håndklæde

Jeg hækler også på andet end tæppet.

Jeg har lavet et navne håndklæde til min nevø. Jeg så ideen og tænkte at det skulle prøves. Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg så det.



Det ser lidt skævt ud på billedet, men det er det ikke. Jeg havde bare ikke så meget tid at tage billedet i. 

Fakta:
Opskrift: Mønstret har jeg selv tegnet i excel.
Bogstaver, tal mv har jeg fundet her. Det er nemt at lave sit eget diagram ud fra               anvisningerne

Garn: Bomuld

Pind: hæklenål 3,00

Forbrug: 135 g garn

Størrelse: 53 cm x 37 cm 

Bemærkninger: Det er en fødselsdagsgave til min nevø. Jeg har lagt det samme i bunden, så man ikke kan se hans fødselsdato. Begge de grønne dele er lige høje.

1 kommentar:

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry