torsdag den 31. december 2015

Farvel 2015

I dag er det årets sidste dag.

2015 har været et dejligt år. Der er sket mange små og store skønne ting. Der har været forandringer og udfordringer.

I 2015 kom jeg for første gang på Intragram. Jeg har været på AOH messe i Rødovre og kniplemesse i Slagelse. Jeg har været på kursus i orkis og tunesisk hækling. Skønne kurser med masser af inspiration. Håber at få gjort mere ved begge dele i det nye år.

Ønskerne for 2015 var: Mere af det kreative og nedbringelse af lager.

Jeg har i årets løb fået lavet mere kreativt. Det kommer bare ikke frem for jeg er god til at starte en masse op. Det kniber til gengæld gevaldigt med at få gjort tingene færdige.
Det er heller ikke gået særligt godt med nedbringelse af lageret. Nok tværtimod jeg tror der er kommet mere ind end der er gjort færdigt.

Jeg har fået lavet 29 projekter færdige og har brugt 2794 gram garn og stof.





I ønskes alle et godt og lykkebringende nytår. Jeg håber vi ses i 2016

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry