fredag den 9. oktober 2015

Små syede tasker

Jeg har syet 3 små tasker - En til hver.

Ved ikke helt hvad vi skal bruge dem til, men det er et godt projekt til at få brugt nogle stofrester.
Jeg har en del stofrester liggende. Har lidt svært ved at smide ud.





Fakta:
Mønster: Jeg har taget udgangspunkt i denne diy
Stof:        Rester af blød fløjl
Forbrug:  De 3 tasker vejer tilsammen 82 g
Størrelse: Taskerne måler 18 x 28 cm. Hanken er 1 m lang på de 2 og 1,15 m lang på den sidste.
Bemærkninger: Jeg har valgt at sy dem sammen anderledes. Det var ikke muligt at klippe i de lynlåse jeg havde.  Jeg har syet dem ret mod ret. Jeg har åbnet lynlåsen og brugt den som vende hul.


F.O. 17

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare fine! De er da super til fx penge, pas, nøgler og den slags...! Og ja, stofrester - dem smider jeg også meget nødigt ud!

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry